Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Βασίλης Μπαρμπούνης «αυτό που πιστεύω πως θα μείνει από την ποδοσφαιρική μου καριέρα, είναι τα νέα παιδιά από την Ακαδημία της Ιστιαίας»



Ο σημερινός πορτιέρο της «ΑΕΚ Νέου Πύργου» ξεκίνησε στα 15 του χρόνια από την Ακαδημία της «ΑΕ Ιστιαίας» και στη θέση του τερματοφύλακα. Γρήγορα μεταπήδησε στην ομάδα Ανδρών και στη συνέχεια στην «Ακαδημία Ιστιαίας», την περίοδο του 2004. Στην «Ακαδημία Ιστιαίας» έμεινε για ένα χρόνο όπου συμμετείχε σαν τερματοφύλακας και ακολούθως πήγε στο Βόλο για να σπουδάσει Σεφ Μαγειρικής.
«Εκεί έγινε και το μεγάλο μπαμ» μας λέει ο Βασίλης. «Εκεί, στο Βόλο, βρήκα ένα φυλλάδιο – πρόσκληση της «Νίκης Βόλου» που καλούσε υποψήφιους ποδοσφαιριστές. Για χαβαλέ που λέμε, πήγα και εγώ με κάποιους φίλους μου. Θυμάμαι ήταν ημέρα Τετάρτη και εμφανιστήκαμε στα δοκιμαστικά 97 άτομα. Αυτά τα άτομα κάναμε προπονήσεις και φιλικά παιχνίδια μεταξύ μας για μια εβδομάδα. Πιστεύω πως φάνηκα πολύ τυχερός σαν τερματοφύλακας σε αυτή τη διαδικασία και τελικά ήμουν μέσα στους επτά (7) που επέλεξαν να πάρουν. Τότε έπαιξα με τον Σωτήρη Μπαλάφα και τον Παναγιώτη Γλύκο. Στη «Νίκη» κάθησα ένα χρόνο, μέχρι να τελειώσω τις σπουδές μου δηλαδή και είχα ημιεπαγγελματικό συμβόλαιο. Ήμουν όμως πολύ μικρός και δεν είχα
συνειδητοποιήσει ουσιαστικά τι είχα καταφέρει και δεν έδειξα την πρέπουσα σοβαρότητα.
Αποτέλεσμα ήταν να επιστρέψω στην Ιστιαία στο τέλος της χρονιάς, χωρίς καν να ενημερώσω την ομάδα μου, χωρίς καν να σκεφτώ πως αυτό όφειλα να το κάνω. Επιστρέφοντας στο χωριό, προσέγγισα την «Ακαδημία Ιστιαίας». Τότε ανακάλυψα πως λόγω της ανεύθυνης συμπεριφοράς μου, όχι μόνο  είχε ακυρωθεί το συμβόλαιό μου αλλά και είχα τιμωρηθεί για δύο χρόνια. Επί μισή χρονιά πήγαινα κανονικά στις προπονήσεις και μετά από μεγάλη προσπάθεια του Γιάννη Βογιατζή, τελικά μου έβγαλε δελτίο. Στην «Ακαδημία» έπαιξα τελικά σαν αριστερό εξτρέμ και όχι σαν τερματοφύλακας. Στη θέση του εξτρέμ είχα πολύ καλή απόδοση, με 12 γκολ στο ενεργητικό μου και μάλιστα σε 11 αγώνες μέσα σε ένα εξάμηνο».

Και συνεχίζει ο Βασίλης: «Στη συνέχεια μεταγράφηκα στις Γούβες, μια καλή οικονομική συμφωνία και για μένα και για την ομάδα που ήμουν. Κάθησα εκεί ένα χρόνο και τελικά επέστρεψα στην ομάδα της καρδιάς μου, στην ομάδα που αγαπώ, στην «ΑΕ Ιστιαίας». Ήταν η περίοδος 2006 – 2011, μια περίοδος δύσκολη για την «ΑΕ Ιστιαίας» μιας και από την Α1 έπεσε στην Α2. Και εκεί είχε μια κακή πορεία και με νύχια και με δόντια καταφέραμε τελικά να την κρατήσουμε στην Α2. Τότε έπαιξα 25 παιχνίδια σαν τερματοφύλακας και όλα τα υπόλοιπα σαν παίκτης. Ήταν τότε που ο Κώστας Ζαλάβρας πάλεψε διοικητικά για να κρατηθεί η ομάδα και στην πορεία τα πράγματα άλλαξαν. Με τη νέα Διοίκηση της ομάδας και με τον Λάμπρο Σπίντζο προπονητή, αλλά και με νέες μεταγραφές που έγιναν και με τη σοβαρότητα από μεριάς των ίδιων των παικτών, καταφέραμε να ανέβουμε στην Α1 Κατηγορία και πάλι. Αυτή η χρονιά αν και ξεκίνησε καλά, για μένα τελικά αποδείχτηκε κακή μιας και έβγαλα τον ώμο μου. Κατάφερα και έφερα στην ομάδα τον Αποστόλη Σωτηρόπουλο που σπούδαζε στην Κρήτη και έτσι το κενό που άφηνα καλύφτηκε και έγινε και η άνοδός μας χωρίς πρόβλημα.

Μιας και έμεινα εκτός γηπέδων για μεγάλο διάστημα, αυτό με έριξε ψυχολογικά και ήθελα μια αλλαγή
περιβάλλοντος. Έτσι πήγα στον «Ολυμπιακό Λίμνης» με τον Βαγγέλη Μπεκάκο για προπονητή. Εκεί αγωνίστηκα σαν παίκτης και αποφορτίστηκα μιας και ήταν Β’ Κατηγορία, για μένα δηλαδή εύκολη και έκανα αυτό που ήθελα για ένα χρόνο. Στη συνέχεια με εμπιστεύτηκε πάρα πολύ ο Ρούλης Κιρπισλίδης και με έπεισε να μεταπηδήσω στην «ΑΕΚ Νέου Πύργου». Εκεί αγωνίζομαι μέχρι και σήμερα σαν τερματοφύλακας και τελικά με την απόδοσή μου ανέβηκα σε πολλά επίπεδα  στα μάτια μου αλλά και στους γύρω μου. Σήμερα είμαι στα 29 μου και νοιώθω πως περνάω μια από τις καλύτερες φάσεις της ζωής μου».
Συμπληρώνει ο Βασίλης Μπαρμπούνης λέγοντας: «Θέλω εδώ να τονίσω πως μαζί με τον Νίκο Ζαλάβρα και τον Δημήτρη Ζουπανιώτη, ουσιαστικά χτίσαμε την Ακαδημία της «ΑΕ Ιστιαίας», βρίσκοντας τους παίκτες της, δουλεύοντας για τα οργανωτικά της αλλά και για ότι άλλο χρειάστηκε η ομάδα. Αυτό τελικά είναι το πιο σημαντικό που έχω προσφέρει στην ποδοσφαιρική μου καριέρα, ανθρώπους δηλαδή που πιστεύω πως θα κάνουν τη διαφορά όταν θα έλθει η ώρα και θα μιλάμε όλοι για αυτούς. Θα θελα να μου επιτραπεί να ξεχωρίσω ανάμεσα σε αυτούς κάποια ονόματα: την Ξανθή Μισιρλή που παίζει στις «Αβαντίδες Χαλκίδας», τους Γιάννη και Δημήτρη Φενερίδη, τον Κώστα Αγγελόπουλο, τον Θανάση Δήμου, τον Γιώργο Παπανδρέου, τον Βαλεντίνο, τον Χρήστο Μουρίδη που πιστεύω θα έχει πολύ λαμπρό μέλλον, τον Βλάση Τσίκο που παίζει τώρα πια στην Γερμανία και φυσικά το πολύ ξεχωριστό ταλέντο του Αντώνη Γοργομάτη, αν και ο τελευταίος δεν προέρχεται από την Ακαδημία».
Και τελειώνει ο Βασίλης Μπαρμπούνης λέγοντας: «Θέλω να πω δυο λόγια για τον Βαγγέλη Μπεκάκο. Πιστεύω πως είναι προπονητής μεγάλου βεληνεκούς και τα αποτελέσματα του έργου του θα φανούν πολύ σύντομα. Ευχαριστώ επίσης όλους τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου, από όπου και αν πέρασα, γιατί ουσιαστικά από τον καθένα ξεχωριστά έχω κερδίσει κάτι χρήσιμο».

Μπεκιάρης Χρήστος

(δείτε φωτορεπορτάζ παρακάτω, κάνοντας ΚΛΙΚ πάνω στην μεγάλη φωτογραφία)