Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Χρήστος Γκαμίλης: ένα μεγάλο και αδιαμφισβήτητο ταλέντο έχει ήδη γεννηθεί.


O Xρήστος Γκαμίλης είναι ένα μεγάλο ταλέντο που αδιαμφισβήτητα έχει την αποδοχή της περιοχής μας αλλά όχι μόνο.
Ο Χρήστος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1999, συγκεκριμένα στις 21 Σεπτεμβρίου.
Πηγαίνει στην Γ΄ τάξη του Γυμνασίου Ωρεών και μένει μόνιμα στον Ταξιάρχη.

Ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα πριν από 6 χρόνια, μέσα από την ομάδα της «Ακαδημίας Ιστιαίας», συμμετέχοντας στο τμήμα Junior και συνεχίζοντας στα τμήματα Παίδων και Παμπαίδων της Ιστιαίας όπου ήταν και ο μικρότερος από όλους τους παίκτες.
Πρώτος του προπονητής ήταν ο Γιάννης Βογιατζής.  Ήταν μέλος της  «Ακαδημίας Ιστιαίας» μέχρι την περσινή ποδοσφαιρική περίοδο.
Φέτος, στην περίοδο που μόλις τελείωσε, ήταν με Υποσχετική Μεταγραφή στον «ΑΟ Ταξιάρχη», όπου προπονητής είναι ο Κώστας Μισιλρής.
Όπως ο ίδιος μας είπε «αν και είχα διαφορά ηλικίας με τους συμπαίκτες μου συνεργάστηκα πολύ καλά και αυτό με βοήθησε σχεδόν σε κάθε αγώνα να πετυχαίνω και γκολ.  Στους περισσότερους αγώνες που συμμετείχα, έχω πετύχει γκολ, από τότε που ήμουν στα Junior.  Μεγαλύτερη δυσκολία είχα στο τμήμα Παίδων, μιας και είχαμε με τους συμπαίκτες μου μεγάλη διαφορά ηλικίας, σωματότυπου αλλά και εμπειρίας. 
Σε αυτό το διάστημα ο κόουτς μου εμπιστεύτηκε το περιβραχιόνιο της αρχηγίας της ομάδας, κάτι με έκανε να νοιώσω και υπερήφανος αλλά και υπεύθυνος. Κατάφερα και σε αυτά τα παιχνίδια να πετύχω αρκετά γκολ. 
Γενικά έχω πετύχει αρκετά γκολ στην μέχρι σήμερα καριέρα μου αλλά τα πιο σημαντικά για μένα ήταν στο παιχνίδι της ομάδας μου με την ομάδα του Μαντουδίου στα Βασιλικά, πέρυσι. Ήταν παιχνίδι για την πρόκριση στην επόμενη φάση και καταφέραμε να πάρουμε το παιχνίδι με σκορ 4 – 1, όπου από αυτά τα 3 τα είχα πετύχει εγώ. Τα δύο γκολ ήταν από δυνατό σουτ που εκτέλεσα από το ημικύκλιο της σέντρας και κρέμασαν τον τερματοφύλακα στο γάμα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτά τα γκολ που έδωσαν χαρά τόσο σε εμένα, όσου και στην υπόλοιπη ομάδα».

Διακρίσεις είχε αρκετές ο Χρήστος Γκαμίλης με την «Ακαδημία» στα Junior, Παμπαίδων και Παίδων. Κύπελλα και μετάλλια μιας και τερμάτιζαν σε καλές θέσεις στα πρωταθλήματα.
Από ξένους παίκτες θαυμάζει τον Μέσσι.
Από έλληνες θαμάζει τον Κ. Μήτρογλου.
Βραχυπρόθεσμος στόχος του είναι η ολοκλήρωσή των σπουδών του, ώστε να έχει εφόδιο για την προσωπική του επιτυχία και σε άλλους τομείς.
Ο Χρήστος αγαπά ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο, όπου μέσα στα όνειρά του είναι να συνεχίσει την ενασχόλησή του και να επιτύχει ξεχωριστές διακρίσεις.
Τι σίγουρο είναι ότι αν και μικρός ο Χρήστος Γκαμίλης, έχει ήδη ξεχωρίσει μέσα στα γήπεδα μιας και το ποδοσφαιρικό του ταλέντο είναι ξεχωριστό,
Και μιας και το ποδόσφαιρο γεμίζει την ψυχή του Χρήστου, του ευχόμαστε να επιτύχει στις ποδοσφαιρικές του επιδιώξεις και όχι μόνο.

Μπεκιάρης Χρήστος



Δείτε φωτο-μουσικό αφιέρωμα στον Χρήστο Γκαμίλη