Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Ν. Ρόγκας:Θα συνεχίσω να βοηθώ τον τόπο μου όταν και όποτε μου ζητηθεί. Δελτίο τύπου


Φίλοι μου οι εκλογές τελείωσαν.
Η στήριξη σας ήταν μεγάλη και σας ευχαριστώ.
Όλοι πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας.
Ζητώ συγνώμη εάν δεν βοήθησα όσο έπρεπε τον Συνδυασμό μας και τον Δήμαρχο κ. Ζεμπίλη για να είναι και τα επόμενα πέντε χρόνια Δήμαρχος.
Το σίγουρο είναι ότι προσπάθησα για το καλύτερο και θα προσπαθώ ακόμα περισσότερο να βοηθήσω και εγώ τον τόπο μου.
Συγχαίρω τον νέο Δήμαρχο κ. Παγώνη για την εκλογή του, όπως και όλους όσους εκλέγονται ανεξαρτήτων δημοτικών παρατάξεων και εύχομαι καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνουν. Θα συνεχίσω να βοηθώ τον τόπο μου όταν και όποτε μου ζητηθεί.
Με εκτίμηση
Ν.Ρόγκας
Θα συνεχίσω να βοηθώ τον τόπο μου όταν και όποτε μου ζητηθεί.
                                                               
                                                                                                        Με εκτίμηση
                                                                                                            Ν. Ρόγκας